כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא / מאמ×" ×"תינוקת של כריסטיאנו רונאל×"ו מ×" שאנחנו יו×"עים על יל×"יו ס ×' נו ן : כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי.. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי.

כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6.

רונאל×
רונאל×"ו פלורנטינו פרס מעולם לא ×"×™×'ר אליי מ×"ל×' from images1.ynet.co.il
גיחה קטנה לקופה אמריקה בשביל שער בלתי אפשרי. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור הגיע לצפות במשחק של אביו ומהר מאוד החל לפהק. הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור

יוגי לב למרות ההבטחות שוב מתפדח.

כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור הגיע לצפות במשחק של אביו ומהר מאוד החל לפהק. כוכבה של ריאל מדריד קרא לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ובצהובונים הבריטים נכתב בזמנו כי האם היא צעירה בת 20 שעמה היה לפורטוגלי סטוץ בודד. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. הצמודה ההורסת שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים מאוד של ההיריון וצפויה ללדת בחודש נובמבר את בנם. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין.

כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור הגיע לצפות במשחק של אביו ומהר מאוד החל לפהק. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל.

×'×™×™×'×™ קלאסיקו
×'×™×™×'×™ קלאסיקו from www.ynet.co.il
כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה.

יוגי לב למרות ההבטחות שוב מתפדח.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. האקסית הכי מפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו שוב הוכיחה מדוע מעל 11 מיליון עוקבים חושבים שהיא האישה הסקסית בעולם. הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. הסברתי את עצמי לבת הזוג שלי. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה.

הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. הסברתי את עצמי לבת הזוג שלי. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי.

אחותו של רונאל×
אחותו של רונאל×"ו ליל×" שלו אין אמא וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
גיחה קטנה לקופה אמריקה בשביל שער בלתי אפשרי. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית. מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק.

כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים.

שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. ואל תדאגו, התגובה של ג'ורג'ינה רודריגס מיהרה להגיע, כרגיל. הסברתי את עצמי לבת הזוג שלי. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית. האקסית הכי מפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו שוב הוכיחה מדוע מעל 11 מיליון עוקבים חושבים שהיא האישה הסקסית בעולם.

כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: כריסטיאנו רונאלדו. האקסית הכי מפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו שוב הוכיחה מדוע מעל 11 מיליון עוקבים חושבים שהיא האישה הסקסית בעולם.